piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocne pisanki i inne. ☼

Cześć!
Jak się domyślacie ten post dotyczy Wielkanocy!
Jak tam przygotowania? U mnie już od wczoraj wszystko idzie pełną parą! Wczoraj wieczorem koło 20 pojechałam z tatą do Tesco zrobić zakupy. No i wszystko było pięknie, wszystko co miałam kupić na desery kupiłam. Zdradziłabym co to za desery, ale ten post przeczytają dziewczyny a to one będą tego próbować, więc na razie nie zdradzam. Zdjęcia tych pyszności (o ile wyjdą) dodam może w niedziele do zakładki ,,Foto". Dziewczyny przychodzą jutro. Co roku u mnie w domu moi rodzice zapraszają rodziców dziewczyny, no i kilka innych osób (taa kilka 17 dorosłych, czy tam ileś i 7 dzieci) i robi się impreza. Ogólnie fajna tradycja, pomijając już ile mam później do sprzątania. Ok, co ja się będę użalać. Czas na zdjęcia;





To są pisanki robione przez mojego Tate i mnie, sposobem malowania mazakami. ;p

A to sposób ,,naklejanki".  (przynajmniej tak to nazwałam)

No to tak na razie wygląda Wielkanoc w moim domku. Choć na pewno wiele jutro się zmieni! ☺
Julia.

9 komentarzy:

  1. Piękne pisanki! Ja w swoim pokoju jeszcze nie mam Wielkanocnych ozdób!
    Życzę wszystkiego najlepszego!

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pisanki, ja dzisiaj zabieram się za malowanie :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne pisanki :3 Ja swoje zrobiłam wczoraj :D

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wyszly Wam te pisanki :)
    My z rodzicami robiliśmy jedno kolorowe
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji Wielkiej nocy !

    julciaaa.blogspot.com
    Może zaobserwujesz mego bloga jak ci się spodoba :)
    Jakby co to już twego zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie tradycje to fajna sprawa ^^ Śliczne pisanki! Wesołych świąt :)
    ✿Mój blog - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jajka! I ładnie urządzony blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dziewczyny! Fajnie że masz dystans do siebie i zdjęć, które się w 100% udały, pozdrawiam Claudetta♥

    OdpowiedzUsuń