sobota, 18 października 2014

Autumn - seszyn profeszyn/ Emilka

Hej!
Postanowiłam nie zanudzać Was zbytnio moją gadaniną. Powiem tylko, że ostatnie tygodnie są dla mnie naprawdę ciężkie, mam dużo nauki i zajęć dodatkowych i nie wyrabiam z czasem. W dodatku prawie cały zeszły tydzień spędziłam poza domem, bo był festiwal, który organizował mój tata! Różne spotkania, warsztaty, koncerty, gry itp... ponad 30 wydarzeń w jeden tydzień! Uff, działo się, oj działo... A ja prawie w ogóle nie spałam ;_;
Oprócz tego pochwalę się jeszcze, że jestem tuż po bierzmowaniu :) Od 7 października nazywam się Emilia Weronika Laura <3 
Tak, a teraz na całe szczęście trochę zachorowałam i w czwartek i piątek nie byłam w szkole. W sumie to dobrze, bo miałam czas, żeby przeczytać lekturę na olimpiadę. "Robur Zdobywca", takie nudy, że aż głowa boli! A głupie! Eh...
No nieważne, w każdym razie była dzisiaj u mnie Magda i jej brat i poszliśmy na "autumn seszyn profeszyn" :) Hiihihiihi, pochwalę się owocami naszej pracy!
PS Fotografem każdego zdjęcia jest Michał, brat Magdy :)







Tu szalone zdjęcie z zaskoczenia, hahahah :D


Ah drzewo takie kochane <3 


Wyszczerze...





Dwa zdjęcia poniżej, te jak skaczemy, są w ogóle dziwne, widać jakieś auta i drabinki, ale to nic, ważne, że nie rozmazałyśmy się skacząc! Positive! Power!



Yyyyy tu się chyba z Magdą ryłyśmy z czegoś... Ale zdjęcie - bjutiful :D


A to moje absolutnie ulubione zdjęcie. Mam je na tapecie i w ogóle jest przeurocze! Oto cudowne rodzeństwo, idealnie! hahahahahahahhahahaa :D (nie zwracajcie uwagi na moją minę :P)

Ja lecę pisać następnego posta, którego wstawię za kilka dni. Ale piszę teraz, bo mam wenę :D
Więc dobranoc wszystkim, miłej drugiej połowy października, wytrzymałości w szkole, samych miłych chwil! <3
Emilka

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze dobrze Ci pójdzie olimpiada :)
    Fajne zdjęcia.
    Może Napiszesz post o tym festiwalu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Laski dziekuje za te pozytywne komentarze ! :)
    Jak tak patrze na was to aż mam ochote zrobic wam sesje ;3
    szkoda tylko ze nie moge..

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się imię Laura, cudne jest ♥ Śliczne zdjęcia ;3
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, Emila masz śliczne oczy :) jeśli chcecie obserwacje=obserwacje zacznijcie :)

    podnosimysieupadamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O makabra jaka bije od Was radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjątka ;3

    Zapraszam do siebie ^^
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne imię wybrałaś na bierzmowanie! Świetne zdjęcia, zwłaszcza to ostanie, haha. Obserwuję! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne zdjęcia ! ;)

    http://in-the-dream666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje! :) Nie wiem ktora to z was, ale tego typu komentarze strasznie mnie motywuja i ciesze sie ze komus się podobaja ! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow bierzmowanie o tej porze ? Heheh dziwnie u nas jest na wiosnę :D Ale co do imienia to pięknie :) Zamierzam tak nazwać moją córeczkę kiedyś :D

    Pozdrawiam :)

    I zapraszam
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Do wszystkiego mam talent? Cos ty :) Powiedziałabym ze zawdzieczam to mojej pracy nad rysowaniem. Własciwie to kazdy z nas moze umiec rysować. WystarcZy tylko duzo i dużo bazgrac ołówkiem i probowac :)
    Czekam na wasz pomysł na rysunek na zamowienie :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne oczy! *,*
    ♥zaobserwujesz?♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń