czwartek, 18 września 2014

Come back, some new things and strange photos :) /Emila

Cześć wszystkim :)
No cóż, Julia się odezwała, więc mi też wypadało, a nawet poczułam taką potrzebę!
Z nowości u mnie:

  • pis joł joł pis jestem w trzeciej klasie gimnazjum, mam nauki po szyję (jak na razie, potem to mnie przerośnie o dwa metry), mam egzamin. jupi.
  • chodzę w tym roku szkolnym na zumbę, wracam do harcerstwa, mam dodatkowy angielski, przygotowuję się do konkursu przedmiotowego z polskiego, prowadzę tańce w szkole.
  • OBCIĘŁAM SWE NIEZWYKLE DŁUGIE WŁOSY (sarkazm). No ok, żarty żartami, ale serio obcięłam włosy i są nawet dosyć krótkie. :D
  • jestem wolontariuszką festiwalu "Czytaj!", oprócz tego na tym festiwalu robię grę miejską, występuję w przedstawieniu i robię (tak, własnoręcznie!) koszulki dla ponad 30 wolontariuszy. OK (y)
  • tak jak Julcia wspominała w swoim poście znów napadł mnie szał grania w simsy, choć niestety byłam zmuszona go przerwać wraz z końcem wakacji, bo zwyczajnie nie mam na nie czasu :(
  • yyyyyyy JULIA MA NOWY EKSPRES <3<3
Tak, ach, te nowości! :D
Chciałabym też wstawić do posta kilka zdjątek, żeby było ciekawiej. A żeby umilić Wam oglądanie ich (hahahahahaha ja sama się sobą załamuję) to wstawiam Wam też link do najpiękniejszej piosenki, jaką kiedykolwiek słyszałam, jestem w niej absolutnie zakochana i słucham jej na okrągło. <3

 Dwie mnie z krótkimi włosami:



Koszulki, o których wspominałam (tu w liczbie ośmiu, gdyż były one prototypami dla organizatorów :) :



 Malowany przez nas tramwaj w ramach festiwalu "Czytaj!" :


Świetna tabliczka z kawiarni "Sweet Home", w której razem z przyjaciółką omawiałyśmy naszą grę miejską :) :


Fotka z warsztatów szablonowych! :D :

Widać, że zdjęcie żywcem ze snapchata, bo jakość XD Z serii: "Kto robi śniadania u Julii? Ja." :D :

Jest jeszcze sporo zdjęć, ale już w tym poście Was nie zanudzam, To do następnego! :*
Pozdrawiam
Emilka ;*

2 komentarze:

  1. Jeeejku, ajak ty masz urocza buźke ;3
    Spodobał mi sie twój blog. Klikam wiec obserwacje.
    Chcialabym zebyś wpadła do mnie na bloga i oceniła moje zdjęcia. Od niedawna zagłębiłam sie w świat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi zbierając opinie.
    Mam nadzieje ze zostaniesz moją czytelniczka :)
    Tymczasem zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za wizyte! Ciesze sie ze jestescie moimi czytelniczkami :)
    Napewno bede do was wpadać jak tylko pojawi sie cos nowego ;3
    Pozdrawiam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń